Thursday 13 September 2012

sebelum masuk bulan September 2012

yeeeaaahhhhhhhhhh!!!!!!!!!! shoping..shoping...hahahaha..anak sapa la ni..telonpat-lompat bila ajak pegi shoping..dengan harapan pegi shoping dengan membawa list supaya tidak lari bajet..konon nyeeeee~ la ya...hehehe..

tuuuu dia~ list barang la tuuuu..awat dok tesorok jaaa...hehehe..yela tak kan nak pi tunjuk dekat orang kot kan..dah macam orang jakun masuk market plk..tuuiiiih~ hehehe..aku suka pershoping di Carrefour & Giant..kalau barang banyak la..kalau tak banyak,dekat pasaraya depan umah aku tu pun layan jew..hehehe..

pilih punya pilih..aku suruh la mak aku pilih ayam dului nanti orang serbu licin ayam,lagu mana nak buat mihun sup nanti..hehehehe..mak aku pun pilih punya pilih dan beratur la..sat lagi makcik yang tudung purple tu,dia ingat ada share dengan Carrefour kot..hahaha..suka hati dia jew nak potong Q..deeyyyyyy~ makcik,sila beratur la..hahaha..tapi uncle yang tengah2 tu baik taw..hehehe..

tadaaaaaaaaaaaa~ dia la yang aku cari2..san remo~ nak bikin lasagna lor..hehehe..dah reti buat taw3..jangan jeles uoollssss~

haaaaaa...nampak tak,sikit sangat tu shoping nya..hahahaha..ayam mak aku balun sampai 3ekor..hambiiikkk ko~ maklum la,sdara mara datang..kusss smgt aku tengok..muat la kot peti ais aku tu..hahahahaha..ade plk terselit bag plastik FIRST LADY disitu..hehehe..pegi bli baju kurung jugak..huhuhuhu~kata mak aku nak g kenduri dan open house esok..hhahaha..

sekian sahaja cerita merapu aku ni..hahaha..baru terhegeh-hegeh nak upload..

No comments:

Post a Comment