Wednesday 5 September 2012

dinner with hotdog and daging burger

wahhhhh!! kelasssss kau maria [ siapa tah maria ] hahahaha...nak mulakan cerita la kan,aku dengan mak aku dua2 lapooo..tapi tak nak makan nasi,diet katanya...hahahaha..tecekek aku dongar,dah 10tahun cakap macam tu.. [ macam la badan aku slim sangat kan ] hehehehehe.. habis tu fikir punya fikir...tangan aku ni rajin jew nak buka freezer..geledah punya geledahhh,,,haaaaa tu diaaaa..jumpa la hotdog cheese dengan burger daging..peerrgghh!!! apa lagi rendam kat dalam bekas bagi lembut sikit pastu aku pun dengan melengahkan masa lagi, hambik planta campak dalam kuali dan zaaassssssssss~ goreng kan kedua-duanya...hahahaha..[ dah macam cerita kungfu plk ] apa pun tak boleh..hehehehe..

jangan lah dok percaya sangat kat gambar tuuuuu..air berkabonat tu aku buat perhiasan jew..maklumlah nak mencantikkan lagi hiasan tepi-tepian tu..hahahahaha..

tuuuuu diaaaa~ lapaq plk aku tengok gambar ni..hahaha..

jadi ini lah hidangan malam aku dengan my mum...sedap taw..giler punya makan sorang 3hotdog..kahkahkahkah..yang kelakar nya, mak aku cakap tak nak makan kononnnnn lah kan...last skali hambik jugak 3hotdog kat dia...hahahaha..pape pun love u mama..muahhh.

# lupa nak habaq..cerita ni pada 27.08.2012 punya,cheq baru nak upload..punya la maleh..hahahaha..

No comments:

Post a Comment