Thursday 13 September 2012

air kosong bagussss~

bila sebut jew pasal air kosong,mineral,apa2 yang tanpa perisa la kan..mesti kebanyakkan orang tak suka kan dengan air kosong ni..tapi itu lah ubat nye kalau nak tahu..sebab tu doctor selalu pesan kalau demam,batuk,selsema dan sewaktu dengan nya.."jangan lupa minum air suam ataupun kosong banyak2 supaya cepat sembuh.." sekurang-kurang nya 8gelas air..tapi aku minum 3Liter sehari..pastu ke toilet je la jawabnya..hahahaha..tapi tengok tempat dan keadaan la,kalau aku kat office memang takde masalh pun nak ke toilet,kalau keluar berjalan-jalan tu,aku kurang kan la sikit..tapi balik je rumah terus dengan botol kesayangan aku tu..hehehehe..

 tadaaaaaaa~ botol 2Liter aku..selalunya kalau kerja memang akan habis,silap2 siap tambah lagi air coway kat office aku ni..hehehe..

 snap dekat sikit,supaya korang dapat tengok..2000ml kan??? betul x??hehehehe..

pic ni kenapa aku snap ek..hahaha.. lupa dah sebab upload lambat..hehehe..rasanya aku baru minum sikit..tinggal lagi 800ml air perlu diminum..bukan apa pun,sebab air kosong ni boleh cuci buah pinggang kita taw,bagi bekilat gitu..so buah pinggang sihat,badan pun cergas,otak pun pintar..kah3..

renung-renungkan dan selamat berminum-minuman tanpa perisa ini =)

No comments:

Post a Comment