Saturday 22 September 2012

rasa nak tidur jew

Assalamualaikum..salam 1 Malaysia..

hari sabtu yang cerah dan indah,sebab baru jew pas hujan dari petang semalam..nasib kL tak tenggelam..hahaha..bukan apa,hujan petang semalam bukan main lebat dan angin tiup macam nak terbang jew semua barang dan aku..walaupun aku berat kan tapi rasa je la..hahaha..kalau betul2 tak dapat nak kata la angin tu memang superb!! hehehe..tapi itu semua kuasa yang Maha Esa..


nak dijadikan cerita nye disini,niasa biasa lah kan malam2 aku jadi burung hantu,selalu tidur pukul 1.00am..tiba2 semalam tah apa mata ni tak nak tidur plk,orang cakap kalau hujan2 sedap tidur,tapi aku tak boleh tidur..hahaha..apa lagi aku pun bawak keluar senjata aku iaitu LAPTOP,hahahaha..apa lagi online laaa~~ wink**wink** dalam dok leka depan laptop tu,aku tak perasan dah kul 2.15am..oomakkk~ dengan segera aku shut down dan tidur..hahaha..




esok pagi...prrrgghhh!!! nak bangun,adooiiiii mengantuk nyaaaaaaaaa~ dalam hati ni memang malas dah nak g keje..tapi gagah kan jugak..huhuhu..so sekarang ni aku tengah mengantuk gilerrrrr!!! rasa nak tidur jew kat opis ni..zzzzzzzzzzzz~~

No comments:

Post a Comment