Tuesday 24 April 2012

makanan kesukaan saya =)

Assalamualaikum...

waaahhhh..sudah lama jugak tak update blog ini ya..hehe..pape pun sesiapa yang rajin ke blog saya ni,saya ucapkan terima kasih banyak-banyak ya..sebab cerita yang ada ni semua adalah pasal saya..harap korang yang baca takde lah boring ya..hehehe.. [tp ade ke org yg sudi bce blog saya ni??] hahaha..tak pe lah,yang penting saya akan terus menulis blog saya ni dengan cara saya sendiri =)

hari ni saya nak kongsi pasal makanan,hahaha..kunun laaa,tak nak makan nasi kan..bila time lunch je saya akan pergi ke sebuah restoran ni untuk bedal mihun sup kat kedai tersebut..hahaha..ada orang cakap tak berapa sedap,tapi bagi lidah dan perut saya mihun sup kat situ boleh tahan sedap nya jugak..setiap orang lain pendapatnya..hehehe..
nak dijadikan ceritanya.....hari ni aku takde member nak g kedai tersebut, nak kata jauh tu takde lah tapi selalu dimanjakan dengan naik kereta nak ke kedai tersebut,jadi malas kalau nak jalan kaki..hahahaha..jadi,disebabkan teringin yang teramat sangat sebab semalam tak dapat makan,aku sanggup jalan kaki ke Restoran Sri Intan tersebut..hahaha..dasyat kan??? tapi takpe lah,jalan kaki kan sihat,otot-otot semua begerak..hahaha..skaligus kita senaman di tengah hari yang terik..hahahahaha..dan hasilnyeeeee... hurmmmmm...


haaaaaa...lihat laaaa...rasa laaaa...memang sedap...ingin mencuba?? datanglah ke Restoran Sri Intan, Taman Melawati, Kuala Lumpur.berhadapan dengan bangunan Jabatan Pendaftaran Negara Taman Melawati tau..selamat mencuba =)

No comments:

Post a Comment