Thursday 5 April 2012

cerita situ sana sini~~

Assalamualaikum..




Akhir-akhir ini saya melihat friend list kat facebook saya macam ramai je dah bertunang n dah berkahwin..SELAMAT BERTUNANG & SELAMAT BERKAHWIN kepada anda yang baru memasuki masa hadapan anda =) yang mana belum tu saya mendoakan supaya adalah jodoh anda =) begitu juga saya, harap korang mendoakan saya..next wedding yang akan saya pergi selepas ini di KULIM, KEDAH DARUL AMAN pada hujung bulan April ini..hehehe..baju sudah beli ;) 




seterusnya pada bulan May nanti ada majlis pertunangan kawan baik saya di PONTIAN, JOHOR..




dan ada lagi kenduri kahwin selepas menyambut Hari Raya Puasa member office saya pada awal bulan September di Kuala Lumpur =) Hope korang bahagia selamanya dan diberikan permata yang soleh/solehah ..seronok tengok orang kahwin ni..tapi selepas kahwin, korang kena ingatttttt!! tanggungjawab seorang SUAMI dan seorang ISTERI amatlahhhhhhh besar..kalau membebel memang lah senang kan,tapi bila nak buat punyeeeeelah payah..hahahaha..pape pun saya mengingatkan diri sendiri juga =D sebab saya pun akan masuk ke alam itu =p 




Akhir kata dari saya..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..amin~

No comments:

Post a Comment