Thursday 13 December 2012

pergi cek mata =)

adooiiiiii...lama giler tak update blog aku ni..dah bersawang kot..hahaha..

ni la kedai yang aku dan family aku pergi

bila dah lama tak update maka keluar la cerita-cerita 3,4bulan lepas..hahaha..tak pe kan..janji share jgk dengan korang kan..hehehe...pasal mata yang di anugerahkan Allah  kepada kita..marilah kita sama-sama menjaganya..hehehehe..

 bila dah rabun of course la kena pergi cek kan..tapi aku tak rabun lagi,just temankan kakak ipar pergi beli spek n cek power mata tu..

menggatal je test..hahaha..tapi aku memang tak suka pakai spek..tapi kalo spek hitam suke..hahaha..

yang aku test tu,ini lah harga nye..hahaha..OMG!! pitam aku tengok..yang kakak ipar aku beli lupe nak snap pic..hehehe..tapi harga dia RM200++ jgk..


abbymucuk.blogspot.com & www.facebook.com/abbymucuk 

No comments:

Post a Comment