Wednesday 21 November 2012

dapat job baru

assalamualaikum..

aku dapat job baru..adooiiiii~ yang ni memang memeningkan kepala aku sikit, sebab memang kerja ni aku tak pernah buat pun..nak kata tak tahu tu tipu la kan..tapi kebanyakkan nya memang aku tak tahu setakat suku je yang aku pernah tolong member aku buat..

bila dah sampai ke tahap ni,memang seorang pun tak nak aku la yang kena buat..takpe sebab ilmu tu perlu untuk kita kan..so aku belajar dengan penuh kesabaran,sampai la demam2 uoolls..hahahaha..nak tahu tak aku kena buat ape????? TENDER...pitammmmm @_@

maklum lah,keje bukan bidang aku pun. tapi alhamdulliah dapat jugak lah belajar dengan gigihnya dan tak lupa kepada sifu aku, IZWAN yang banyak mengajar dengan penuh kesabaran..hahaha..kejap2 aku tanya,tanya lagi dan lagi..hahahaha..dah lah dia pun dok belajar kat tempat keje baru..aku pulak menyibuk dok tanya2..

tapi pape pun dia memang kawan yang terbaeeekkkkk la..tak kedekut ilmu langsung..thank you very much friend..tapi hujung bulan ni siap lah dia akan pulun aku kaw2 punya..hahahaha..its ok,nak belanje tarak hal laaaaa~ hahahahaha.. ok lah sampai di sini jew..aku de tender lagi ni nak kena buat.. [ maaf, semua yang berkaitan dengan syarikat adalah sulit ] harap maklum.



abbymucuk.blogspot.com / www.facebook.com/abbymucuk

No comments:

Post a Comment