Thursday 29 March 2012

PENIPU BESAR !!!!!!



kawan yang sanggup menipu kawan nya adalah seorang kawan yang memang tidak berguna 1sen pun..biarlah dia pernah membantu atau memberikan pertolongan kepada kita..sebab orang yang menipu ni adalah orang yang sangat99x rugi..menceritakan semua perkara yang berlaku kepada sy ataupun orang yang rapat dengan dia, adalah PALSU belaka..kerana dia jugak kawan sy menjadi mangsa keadaan..kepada CIKGU LIA [bukan nama sebenar] sila tampil kemuka pengadilan..kerana anda sekarang ini sedang di cari oleh pihak polis..maaf kerana sy tidak mempunyai gambar CIKGU LIA ni..kepala dah buntu mencari jalan macam mana nak cari CIKGU LIA ini..semua yang sy dan kawan-kawan sy tahu tentang CIKGU LIA ini adalah PALSU belaka..




tanda soal?????? siapakah CIKGU LIA ini?? dimanakah dia berada??? nama?? umur?? pekerjaan?? semuanya adalah menjadi tanda tanya...ingatlah kepada sesiapa yang berkawan,diharapkan anda menagambil maklumat terperinci mengenai kawan anda itu..ini kerana sekiranya kawan anda itu seorang PENJENAYAH yang dikehendaki pihak polis,kemungkinan anda akan dijadikan SUSPEK utama..ingat!!! kerjasama anda dengan pihak polis amatlah dihargai..jangan buat hidup anda diselubungi MESTERI...






harapan dan doa anda semua semoga sy dan kawan-kawan sy dapat menjumpai CIKGU LIA dan sekaligus menyelesaikan masalah ini..kerana sy kesian kepada kawan sy yang menjadi SUSPEK utama dalam kes ini..kepada CIKGU LIA,tolong lahhhh..sy tahu awk berada dalam ketakutan kerana kes ini,tetapi kes awk ini telah melibatkan nyawa,maruah dan masa depan kawan awak jugak..


sekian terima kasih..

No comments:

Post a Comment