Saturday 31 March 2012

beli barang secara online =)

Assalamualaikum..


*First skali nak bagitahu..episod JJCM yang sy katakan semalam akan ditunda di atas sebab2 tak transfer lagi gambar2 kat PC..hehehe..






Sekarang ini saya nak menceritakan barangan yang saya beli secara online..melalui blog dan facebook..setakat ini barang yang saya order semua nya sampai dengan selamat dan tiada penipuan di antara saya dan juga dia ( seller )..pada mulanya memang agak ragu-ragu tetapi dengan niat hati memang nak sangat barang tu dan saya tawakal sahaja..


Tapi perlu di ingatkan supaya kita melihat dahulu komen atau maklum balas daripada customer-customer yang pernah membeli dengan seller tersebut..kalau boleh tengok komen-komen lama dan baru..


Gambar di atas adalah salah satu barang yang saya order secara online..

No comments:

Post a Comment