Thursday 14 February 2013

죄송합니다 joesonghabnida



maaf kan diri aku sekiranya apa yang aku buat menyakitkan hati kau..biar banyak mana pun aku berbohong aku buat tu semua untuk menjaga hubungan aku dengan kau..takde niat langsung untuk melukakan hati sesiapa if kawan aku sekali pun..semua hati aku nak jaga, rasa2 nya dapat ke aku jaga??dapat ke aku buat untuk menjaga hati kawan dan kau??aku harap sangat kau dapat faham apa yang aku rasa sekarang ni..yaaaaa..aku mengaku aku bersalah sebab bohong kau tapi dalam masa yang sama aku sedang menjaga hati kau supaya kau tidak jauh dari aku dan sentiasa berada di tangan ku [bermsg] untuk temankan aku ketika keluar..biarpun kau jauh tapi bagi aku 1msg tu sangat berharga..maaf kan aku kerana terpaksa berbohong dengan kau..FAMILY dihati aku..KAU dikanan aku..KAWAN dikiri aku..kalau diberi pilihan aku akan pilih family dan kawan,kerana itu adalah prinsip aku dari dulu..kawan yang baik susah nak cari biarpun aku kenal dorang 3tahun awal dari aku kenal kau..tapi aku sanggup menangis dan gembira bersama kawan aku..begitu juga aku buat pada kau,tapi semestinya kau dapat lebih dari kawan2 aku..kawan2 aku faham kenapa aku perlu bagitahu dorang jangan buat apa yang kau tak suka,tapi aku tak dapat nak bagitahu kau apa yang kawan2 aku suka pada kau..maafkan aku..lagi sekali kalau pilihan ini yang akan kau suarakan,aku tetap dengan pendirian aku,family dan kawan2 aku..joesonghabnida..


abbymucuk.blogspot.com & www.facebook.com/abbymucuk


No comments:

Post a Comment