Monday 27 August 2012

first time membuat Tiramisu


Assalamualaikum...

hahaha..setelah sekian lamanya menyepi,lepas raya terus ada keinginan untuk belajar buat kuih raya lah,,buat dessert laaa,,buat kek lahhhh..adakah itu tanda2 aku nak ke alam rumah tangga..kahkahkah..gurau je..
First time aku buat ni..Tiramisu =) aku tengok punya tengok..belek punya belek..baru lah jumpa blog seorang akak ni,nama dia ana..so aku pun tengok la resepi2 yang dia penah buat..tapi yang best nya blog kak ana ni sebab dia tunjuk step by step bila nak buat Tiramisu ni dan resepi lain pun die tunjuk step by step..memang aku suka lah sebab bagi orang2 seperti aku ni yang baru nak balajar buat..hhahahaha..patut lah mak mertua aku sayang kannnnnnn~ sebab apa pun tak reti buat..kehkehkeh..

No comments:

Post a Comment